alibeyannesi Emziriyorum bebeğim 3.5 aylik denize girebilirmiyim sütünde ekşime vs olur mu ? Bide bebegini hep gölgede tutucam ama öneride bulunacaklar yazsın lutfen
Aselinannesii6 alibeyannesi canım bebeğine güneş kremi mutlaka sür gölgede olsa güneş mutlaka çarpıyor yakıyor ben sürmedim bisey olmaz gölgede diye eve bi geldik kızım kıpkırmızı sen o hayatı yapma denize girdim hiçbişey olmaz korkma:)
Zeynepazram Sütte eksime ilk defa duyuyorum olcagını sanmıyorum gunes kremi 6 aydan önce kullanılmıyomus galiba cok dikkat edin ben gecen dısarda cok agladı dıye emzirdim o sıra bacakları yandı gunesten 5 dk da
alibeyannesi Zeynepazram Valla korkmuyor değilim. Korkuyorum ama bil3miyorumda araç var yanımızda. Birde kalabalık gtcem gölge falan. Inşallah sknti yasamam
Zeynepazram Aselinannesii6 gunes kremi 6 aydan önce önerilmiyo sanırım kızım 8 aylık olcak bizde ilk defa gidicez kesin degil gerci