ays_homee sütünüzün yetmediğini sanmıyorum bir meme dahi bebek için yeterli miktarda sütü üretebilir diye okumuştum bir kitapta. Hava çok sıcak olduğu için susayıp uyanıyor olabilir. Benim kızım maşallah çok iyi ek gıda almasına rağmen gece uyanıyor ağlayarak ve epey su içiyor ben yine de meme de veriyorum. Bu arada benim kızım da yalnızca sağ göğsümü emiyor diğerini almıyor. Ne verebileceğinize de gelince, bunu deneyerek bulmanız lazım ne yazık ki. Bebeklerin de kendince ağız tadı var. Bir çok tarif var internette uyku maması diye yazın. Bir de olabildiğince tarifleri kendinize göre revize edin çünkü bazı tarifler gerçekten berbat. Hani Allahın gücüne gitmesin köpeğin önüne koysanız yemez o kadar lezzetsiz şeyler. Kendim beğenmediğim yiyemeyeceğim hiçbir şeyi bebeğime vermiyorum. Tarhana çorbası çok seviyor mesela. Bir de Havuç Kabak rendeleyip 5 küp peynir altı suyu, 4 küp tavuk suyu, 2 su bardağı su, göz kararı tel şehriyeyle pişiriyorum. 4 yemek kaşığı Yoğurt ve 1 tatlı kaşığı unla terbiye yapıyorum. Az Nane ve bir çimdik tuz koyuyorum. En son da 1 tatlı kaşığı tereyağı koyuyorum. Çok severek yiyor.