Kızım 2 ay 13 günlük mamayla besleniyor başından beri aptamil kullandım gaz yaptı bebelac golda geçtim sevmedi içmedi gazıda geçmedi tekrar aptamile döndüm damlayla devam ettim eskisi gibi gaz sorunu olmadı. 4-5 gündür biberondan içerken bir süre içiyor sonra diliyle itip ağlamaya başlıyor emziği veriyorum koparıcak gibi çekiyor doymadı aç belli 🤦🏻♀️ avent kullandım aynısını yaptı chicco naturel kullandım aynısını yaptı sorun ne yaşayanlar var mı nasıl çözüm buldunuz??