Reyniz Arkadaşlar 23 günlük anneyim normal doğum yaptım ve malesef kabız oldum dikişlerimden dolayıda korkuyorum napıcamı bilemiyorum bide üstüne basurda oldum kabızlık yüzünden tavsiyeniz varmı arkadaşlar