Yesim52 Meraba kızlar bebeğim 5 günlük emziriyorum 2 şer saat arayla 20 şer dakika ama aranıyor sonra sizce doymuyor mu birde sarılık başlangıçımız var na yapmalıyım sizceeee? Bebekler doyduklarını anlamazlar mı yoksa gerçekten mi doymuyor
Matmazell_ Yesim52 lütfen öncelikle şu saat tutarak emzirme işinden vazgeçin daha 5 günlük bi bebek yeni bi dünyaya gelmiş aç olmasa bile emmek ister anne kokusu anne güveni ister ilk 3 ay yapışık yaşadık kızımla
Mgtlh Yesim52 kuzum benim öncelikle hayırlı olsun 🌸 Yenidogan bir bebek doyduğunu bilmez fazla esmerse kusabilir. Sık sık emzir fakat her dakika da değil tabii yarım saat arayla olabilir midesi küçük olduğu için çok fazla emmez aslında. Her emme şeklinde meme istediğini düşünme seni isteyebilir kendini güvende hissedebilir bunlar içinde emme pozisyonunu alması yada elinle dudağına dokunup açmış sanabilirsin 🌸 ama doyuyordur 20dk maşallah az değil 5 günlük bir bebis için
Serife3304 Yesim52 yeni doğduğu için sürekli memede kalmak istemesi normal benim oğlum da öyleydi özellikle geceleri çok zor geliyordu çünkü uykusuz kalıyordum 🤦♀️ Doyup doymadığını çişli bezini takip ederek anlayabilirsiniz
Cgdmckr Yesim52 genelde bebekler hemen hemen 4 ayına kadar cok aç olurlar doymazlar ne kadar versen o kadar yer benim oğlum öyleydi. Sarilık varsa surekli emzir sutun yetmiyosa mama takviyesi yap ki sariligi atlat bebek genelde aç kaldigi icin sarilik olur ve ışığı kapatma uyurken açık bırak sariligi gecene kadr
UraSsmom Doktorlar en geç 2 saatte bir emzirin diyorlar 2 saati geçirmeyin yani. 5 günlük bebek istediği zaman verin 3 aylık olduk yapışık geziyoruz hala bizde
Hatice-ert Yenidogan bebek doymaz cok cok emzir ki olmasınn 2 saat yenidogan bı cocukk için cok uzun hep emmek istedigi içinde sana oyle geliyo hep emzır hıc bekleme sarılık olursa daha kotu allah gostermesin
cicekliagac İlk günlerde neredeyse saat başı emziriyordum ben de. Emin ol o seni yönlendirecek panik yapma saat sayma bence
iamthed İlk günler 20 saate kadar memede kalmayı isteyebilir, normaldir. Dünya şu an onun için çok korkunç ve güven duyduğu tek yer göğsünüz. Gündüzleri saat başı, geceleri de 2 saatte 1 emzirmeye çalışın
iamthed Bir de günde 3 kez 1 TL büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur. Ya da çişli bezinin 250 gr yani bir paket margarin ağırlığında olması gerekiyor ki sizinkinin kakasında problem yokmuş. Bol sütlü günler ☺️
Adelim Bebegım suan 2ay7gunluk…dogumdan sonra 2gun 7saat gogsumde durdu sureklı agladı emmek ıstedı o sırada hemşire geldı dedım gece mahvoldum bu boyle mı emecek sureklı dedıkı 10tane mi doguracaksın ısterse 10saat dursun emsın.. Ama suan 3saatten hatta bazen 4saatten once agzını asla acmıyor ılk ay 1 kılo 2ay 600gr almıs sutum bol 1bucuk 2saatte emzırmeye calısıyorum bu seferde cıglık cıglıya aglıyor emmek ıstrmıyor ama 3 4saaten sonra hızlı hızlı 5dakıkada emıyor asla 15 20dk olmuyor kafayı yıcem emmeyı bırakır dıye keske o ılk 20 gune donse sureklı emse
Esranurr Memeyi tuttu mu bebeğiniz Bizde 6 günlük olduk ilk zamanlar sütüm gelmedi şimdi süt var bebek ara ara tutuyor bazen tutmak istemiyor tutsa da emmiyor