Zumra0223 Mutlupapatya o adet değil ki 40 kanaması yani 40 gün hatta 45 gün kanama olabiliyo evet bı ara kesiliyo ama sonra yine devam ediyo merak etme o adet değil 40 kanaması
Arzu-omur23 Zumra0223 estafullah😊herkesın farklı. Bende 1 hafta sonra dogum yapan arkadasım hala olmadı hasta.
Zumra0223 Mutlupapatya hayır ya normal kanama benimki 44 gün sürdü 36 .gün de kesilmişti bı kaç gün sonra yine olmuştum sonra kızım tam 3 aylık oldu bende adet oldum
Mutlupapatya Zumra0223 hiç öyleye benzemiyo ama bildiğin adet lohusalıkta çok kanamam olmadı zaten benim
Zumra0223 Mutlupapatya ama ben 40 gün boyunca normal diye biliyorum adet sayilmiyo galiba sen bı araştır Googleden istersen
Zeynepink Mutlupapatya bende bilmiyordum adet olduğumu ama o kadar kanamam varki dedim kesin adet oldum