Gls Arkadaslar oglum 17 aylik.ve ben tuvalete alistirmak istiyorum..baslamadim nasil baslicam ne yapcam sizler nasil alistirdinz..3 aydir poposunu mantardan pisikten kurtaramadim artik rahatlasin bezi biraksin istiyorum belji gec kaldim bilmiyorum nasil yapcagimida..
MarlaSinger Yani 17-18 ay erken. Ben o dönemde denedim lazımlığa yapması İçin ama yapmadı. 2 buçuk yaşına doğru başladık. Bi haftada öğrendi. Eğer direniyorsa erteleyin. Mantar ve pişik sebebi alerji de olabilir. Alerjisi olduğu bi şeyi fark etmemiş olabilir misiniz? Geçmeyen pişik alerji sebebi derler hep.
Gls MarlaSinger yaa erken mi dyosunz denemek lazim ozaman..ya siyah erik yedi ondan suphelendim aslinda onu biraktik biraz toparladi tekrar basladi..bir turlu duzeltemedim..her aksam yatmadan banyoda yaptiriyorum poposu rahatlasin dye ama bilmiyorum
MarlaSinger Gls kırmızı meyveleri yasakladı bize doktor kızımda alerji olmuştu pişik değil ama. Siyah üzüm, kırmızı üzüm kırmızı erik,karpuz. Bi süre kestik düzeldi. İdrarını tutması çok zor küçük daha
Gls MarlaSinger karpuzdan degilde benimki buyuk ihtimal erikten oldu..o baslatti tekrardan uzumde devam ettirdi..soyulurda duzeliyo dyolar dogrumu acaba