Canım bizim bu 3. Oldu dedigin gibi hatta 1 saat önce falan suan 2 bucuk ayligiz ama 20 günlukken arasi 10 gün sonra doktora sordum baya korktum arada oluyorsa sıkıntı yok dedi sıkışırsa göreyim demişti bu gün kusma sebebimizi ben fazla emmesine bağlıyorum ak dedi meme guk dedi meme verdim kiyamadim kustu tam gazını alırken fazla emzirdiysen ondanda olur.