Eladuygu Kızlar bebeğim sagarak anne sütü alıyor fakat daha verır vermrz ıshal biçimde kaka yapıyor 6-7 bıle oluyor alerjık bır bebek cok dıkkat edıyorum dıyetıme de acaba kurmızı bıber falan mı alerjı edıyor yardımm
elifiii Eladuygu çoklu besin alerjisi olabilir veya paketli ürün kullandıysanız diyetinize uymayan bir gıda az bile olsa etkileyebilir. En kısa sürede geçer inş. , alerjisini geçirmiş çok bebek var.
Duygusm Eladuygu Ama bu çok normal 🤔 emme zaten sindirim sistemini tetikler. Benim kızım da hep emince kaka yapardı. Alerjik bebekte özellikli bir durum varsa bilemiyorum tabii…
Alinduru Eladuygu her emmeden sonra kaka yapması alerji belirtisi oluyor. Çünkü biz de yaşadık asla içinde kalmıyordu daha emerken yapmaya başlıyordu ve bulana kadar 5 ay çoklu besin alerjisi diyeti yaptım
elifiii Eladuygu eğer dana eti yediyseniz o da alerji yapmıstır. İnek sütüne alerjisi varsa çapraz alerjen dana etidir. Yumurtaya alerjisi varsa tavuk eti veya kanatlı hayvan eti tüketmeyin mesela. 😔sebze ve bitkisel protein kaynaklarına yönelin. Geçici bir süreç deyip devam edin. Ayrıca kendiniz için bir beslenme günlüğü ve bebeğinizin durumunu not tutarsanız hangi besinlere alerjisi oldugunu bulabilirsiniz. Karısık beslenmemeye çalışın.
Eladuygu elifiii domates de alerjen ınu dahi yamıyorum bıldıgıjız alerjen sebzeler neler acaba dana etı de pek yemıyorum tavuk zaten yasak
elifiii Eladuygu bebekten bebeğe değiliyor ama küçük çekirdekli sebze ve meyveler genelde çok alerjen olabiliyor. Çok karışık yemekler yememeye çalışın. Gluten hassasiyeti de olabilir, glutensiz beslenmeye çalışın. Makarna vs tüketmeyin. Alerjeni tespit etmek cok zor, Allah yardımcınız olsun.
cnrr Bizim bildiğimiz bir alerjimiz yok bizimde aynı şekilde çoğunlukla emerken yapıyor kakasını ve bazen günde 6-7 kez. Alerji belirtisi mi bu ?
cnrr sokomel 3 aylık bu sebeple her ay 1 kg da alamadı ayrıca bazen sık da kusuyor ama sanırım o üsütmeden kaynaklı olabiliyor Normal mi 3.ayında
sokomel cnrr 3 ayken bizimki de çok kusardı ve emer emmez kaka yapardı ama kilo alımı da iyiydi. şimdi beş aylık. şimdi bile gün içinde yaptığı kakayı emmeden sonra veya emerken yapıyor. daha küçükken her emmede yapardı nerdeyse gündüz 6-7 kere. doktora söylediğimde anne sütü kolay hazmedildiğinden normal olduğunu, sık kaka yapmanın da normal olduğunu söylemişti. ayrıca sık kaka yapmanın alerji göstergesi olmadığını da söylemişti. şimdi kaka sayısı çok daha az 2-3 aya göre. eskiden gece de yapardı şimdi akşam 8-9 dan sonra yapmıyor sabah uyandığında dolu dolu yapıyor. 4 aydan sonra gece alt açmayı bıraktım.
Alinduru cnrr kilo almaması sürekli kaka yapması ve kusması benim bildiğim direk alerji belirtisi oluyor
YoncAseL cnrr merhaba benim kızımda 3 aylık 2 aydır anca 600-700 gr aldı idrar yolu enfeksiyonu da kilo alımına engel olup kusma yapabiliyormuş bizim oda vardı en son mamaya başladık 3. Gün bütün vücudu kabardı kızımın meğer alerjisi varmış bi doktora gösterin isterseniz alerjisi varsa diyet yapmanız lazım kilosu da az olduğu İçin raporlu özel mama kullanırsınız bizim de yarın büyük ihtimalle rapor çıkarılacak
HeyArnold Dana eti tüketme o da alerji yapabilir. Paketli gıdayı hayatından çıkar canım. Kırmızı kapya biber zaten alerjik. Yani ben kırmızı meyve sebze, dana eti, paketli gıda ve hiçbir süt ürünü tuketmiyorum
Duygusm Eladuygu Benim bebeğimin hep sıvıydı, fışkırırdı hatta 😊 telaşlanmayın, takip edin yeterli bence.
Eladuygu Alinduru nelerı kestımız ya da neler yedınız desem bn de bulamıyorum süt ve ürünlerı yumurta tavuk domates yemıyorum zaten