Ada0108 Serracik canım benimkide yiyordu ama hiç araştırmadım o dönemlerde her şeyi ağızlarına götürüyorlar onuda yenecek bir şey zannedip tadına bakmak istiyorlar bence bu yüzden yapıyorlar
iki-bal-kiz-annesi Serracik evet bı doktora götürün vücudunun eksıklıgı var ki peçete yeme hıssı gelıyo
Mhmtarn küçükken bnde yerdim hatta baya buyukkende yiyordum kağıt da yerdim hatta tadi hala aklımda simdi olsa atsam ağzıma yine yerim belki bisey eksikligindendr bilemiyorum 😃