Tortilla_ Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük. Şuana kadar sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum ama zararlı olduğunu öğrendim. Önerebileceğiniz D vitamini ve kan ilacı var mı? Doktor test falan yapıpta mi ona göre veriyor yoksa
elifiii Tortilla_ devlet 4.ayda zorunlu diyor, özel sektör kan tahliline göre başlanır diyor demir takviyesi ( kan ilacı diye söylenen) biz dr onayıyla sidefer kullanıyoruz. Bestiron kullanan arkadaşlarım da var. D vitamini için wellcare 400’lük kullandık ilk yıl.
aksu5334 Tortilla_ kan değerlerine bakılmadan veriliyo herkese sağlık ocağında ve kan ilacının içinde paraben var. Bence kullanmadn önce doktora danışılmalı
Mother_ Testi bende merak ediyorum hic test yapmadan direk kullan diyolar 1 yaşına kadar sanırım hemde . Ben sidefer kullanıyorum kan ilacı d vitamini olarak da ocean kullanıyorum. Ama pedia d de var d vitamini bunuda duymustum
Tugce1634 Sadece d vitamini veriyorum,kan ilacı hiç vermedim.kanı normalden fazla çıktı.mama içiyor belki ondandır.ama kanını ölçtürüp ona göre kullanın bence kan damlasını,sidefer sanırım önerilen de.
anne15 Tortilla_ doktorumuz doc o decavite zararlı demedi ama içime sinmedi ben baska marka önersin istedim pedia d adı. Kan ilacınada baska bsy demedi ama sağlık ocağından vegaferon verildi 6. Ayda baslayalım dedi 4. Ayda baslatmadı ve herhamgi kan tahlili yapılmadı
Denizdebiryunus D vitamini olarak ocean d3 400 kullanıyorum kan damlasi olarak da bestiron damlayı kullaniyorum en temiz icerikli olanlar bunlar tahlil yapılmadan 1 yasına kadar kan damlası kullanılmalı 1 yaşından sonra tahlile gerek duyuluyor ayrıca sağlıkçıyım dediklerime güvenebilirsiniz