nesshe canım mama tavsiyesi kesinlikle olmaz. Herkesin bebeğinin bünyesi farkıdır. Deneyerek bunu kendin çözebilirsin. Ayşe’ye aptamil yaramıştır. Ahmet’e sma yaramıştır. Ben sadece sana içerik olarak en güzel mamanın hipp olduğunu söylemek isterim. Aptamil mamanın da pof şişlik yaptığını,aynı zamanda içinde nişasta olduğunu da söylemek istiyorum. Hee birde aptamil mamayı hazırlarken köpük olur üstünde oda gaza sebep.