2822020 Ygll Emziriyorum ama sütümün de yetmediğini düşünmüyorum. Büyük ihtimalle su az verdiğim için ya da başka bişey inşallah önemli bir şey değildir 🙏🥰
Ygll 2822020 inşallah önemli değildir. Benim de oldu aynı ben de çok emziriyordum aç kalmıyor gibi geliyordu ama bazen yetersiz olabiliyor sanırım çok geçmiş olsun 🙏
2822020 Ygll Çok sağol canım benim Allh razı olsun 🙏tabii dediğin de doğru insan bilemiyor bazen bide ilk bebeğim tecrübe de yok☺️
Alinduru 2822020 bebek susuz kalınca oluyormuş doktorumuz bize öyle söyledi ve önemli değil havalar çok sıcak o yüzden demişti
baturalpim 2822020 pembe leke susuzluktan oluyomus benim oglumda da oldu doktora gosterdim kum tortu gbi bisey dedi onu gordugunde su ver dedi vajinayla alakasi yok yani merak etmeyin
Butterfly 2822020 bize doktor kan görürsen korkma demişti ama başka sebeplerdende ola bilir enfeksiyon falan o yüzden doktora götürün bi an önce