Rrabis12 Kızlar baby turco bebek bezine geçmeyi düşünüyorum hem türk malı kullananlar varmı aranızda nasıl sizce ?
anne15 Rrabis12 testerlardan almıstım hamileyken geldiğinde baktım pek hoşuma gitmedi içi naylonumsu gibiydi su an daha kullanmadık bedeni büyük diye
Cgdmckr Rrabis12 oğlum şuan 7bucuk aylik 6 aylikken alayim dedim ama ici braz naylonumsu pisik gibi yapti kizardi alti oglumun begenmedim helede gece sabaha kadr duracak bi bez degil. Ama belki bebekten bebege degiseblr
Deletedmom328 Rrabis12 ıslak mendili de bezi de hiçbir işe yaramaz paranıza yazık. Arkadaşımda deneyimledim,bi bezle pişik oldu yavrum
AsilZeynepp Rrabis12 ben kullanıyorum 4 aydır hiç bi sorun yaşamadık pişik yapmadı hiç sızdırma vs. Yapmiyor
mammaofone Rrabis12 bende sleepy sızdırdığı için ona geçtim. Gayet memnunum sızdırma pişik hiçbir sorun yaşamadık.
PonciKom Rrabis12 hıc hosuma gitmedi kulandıgım an pişik yaptı ve pişiği uzun süre gecmedı bıde naylon gibi bisey ya