Guliz89
Guliz89 insanların anlamakta sıkıntı yaşadığı şey şu otizm doğuştan gelir tam tedavisi imkansızdır. 0_3 yaş arası teşhis koyulabilmesinin mantığı ise bunun bir tahlilinin olması otizm beraberinde gelişim geriliğini getirir ve bebek büyüdükçe gelişimi geride kalorsa insanlar şüphelenir ve incelemeye başlanır teşhisin bu dönemde koyulmasının sebebi budur. Bir çok derecesi vardır ve evet hafif derece otizmin beraberindr gelen gelişim geriliği tedavi edilse de yaşıtlarına yetişsede takıntılı davranışlar asla ortadan kalkmaz mesela. Ayrıca tv tablet izletmek beraberinde gelen geriliği arttırı bunu karıştuırmamakta fayda var gelişim gerişiğine sebebp olur ekran ama otizme değil