Fatmanur06 valla canım sadece serum sıkıntı aspiratör şart dün gece üst komşum un ablası ile kapıya dayandı bebek yaşıyor mu diye kendilerinden geçmişler çocuk o kadar zor nefes alıyordu ki anlatamam sana 20 günlük ve hamur gibi serum sikmislar ve cekmemisler bilmiyorlar mış hemen parmağımı agzina soktum köpükleri çıkardım baktım burnundan nefes alamıyor koştum otribebe vardı evde her zaman olur kızım 20 aylık burnunu çektim bir sürü çıktı çocuk huh dedi resmen kucagimizda gidiyordu nefessizlikten hemen ambulans çağırdık doktorlar yukarı çıktı ilk müdahaleyi yapmışsınız biseyi yok diye Allah korusun ya evde olmasaydı büyük sıkıntı