Arkadaşlar Allah rızası için akıl verin son 3 aydır kendimi sürekli hasta hissediyorum yok boğazım ağrıyo yok nefesim daralıyor sürekli hastaneye gidiyorum ama sonuçlar hep temiz çıkıyor 2 yaşında oğlum var sürekli bişey olacak hasta olacak korkusu var dayanamıyorum sizce ne olabilir psikolojik mi?? Ne yapmam lazım