Bende bekliyim burda. 😇
Bana sebahattin aytekin tavsiye ettiler her yerden. Etlik hsta esinde sadece sünnet kliniği varmış orda çalışıyomuş ama o hastane pandemi hastanesi olunca ulaşamadım kendisine. Çok methettilerdi çünkü. Şimdi kaldık ortada. Özele para vermek istemiyoruz. 😏 önerilere açığız