Merhaba arkadaşlar, 2 ay 3 günlük bebeğim var meme+mama ile besleniyor.. dışarı çıkmanız gerektiğinde mamasını nasıl hatırlıyorsunuz? Ben pratik bi yöntem bulamadım.. sıcak su , suyun derecesi , maması , biberonu vs çok zor.. eve kapandım hiç bir yere gidemiyorum 😕