aLmisMomSs Nasıl veriyorsunuz bir öğün meme bir öğün mama mı yoksa memeden sonra mama mı? Eğer memeden sonra mamaysa cc nasıl ayarlıyorsunuz? Kaç saatte bir?
Merryy aLmisMomSs ben doğumdan beri meme+mama şeklinde devam ediyorum. Önce emzirip sonra mama verdim hep. Bebeğiniz kaç aylık
MervEslinArden aLmisMomSs 37 günlüğüz önce meme sonra mama vermeye çok çabalıyorum ama bazen öyle hırslanıyorki asla memeyi tutmuyor mecbur mama veriyorum tam doymadan memeyi kabul ettirmeye çabalıyorum bazen tutuyor bazen tutmuyor kafayı yemek üzereyim
aLmisMomSs MervEslinArden kesinlikle ısrarla meme gidin çünkü minikler hemen kolaya alışıyor birde küçük daha mamayı kaşıkla verin
Merryy aLmisMomSs emzirmekte ısrar edin kaşıkla yedirmeye çalışın mamayıda biberon verince emmek zor geliyor. 30-40 cc yeter diye düşünüyorum bu süreçte yetmediğinde zaten farkedersiniz bidaha verirsiniz inşallah sütünüz çoğalır bebeğinizde emer