Arkadaşlar 4 aylık bebeğim var anne sütü alamadı mama kullanıyorum ilk sma kullandim gaz yaptı Bebelac kullandim oda daha beter gaz yaptım humana mama kullanıyorum şuan memnunum ama elimde çok az kaldı sabaha anca yeter golden Goat mama iyimi kullanan varmı sadece 1 kutu kullancam tekrar humanaya devam edecem bir zararı olurmu kullananlar lütfen yardım edin