İlk bebeğim ve inanılmaz bi gaz sancısı var yani ıkınıyor sürekli çıkarmak için gaz sancısı diye düşünüyorum yememe dikkat etmeye çalışıyorum ama yinede oluyor uykudan uyanıyor ne yapmam lazım ayağında çorapları oluyor mutlaka içine zıbın üzerine de tişört giydiriyorum altınada pijama vs giydirmiyorum sıcaktan ateşi yükselmesin diye o kadar yorgunum ki toparlanmadım bebek de böyle olunca iyice halsiz düştüm😔