Oğlum bugün tam 4 aylık oldu geçen salı sünnet yaptırdık bayağı araştırdım forumda okudum bu arada annem hemşire sünnet sertifikası da var o da ısrarcı oldu küçükken yaptıralım çabuk iyileşir diye salı günü sünnet yaptırdık annemde yanında girdi lokal anestezi yapıldı iğne yapılırken çok ağlamış ama sünnet esnasında ağlamamış annemle oynamış eve geldik kaynanamda kaldım ilk gün çok kötüydü sürekli ağladı içim parçalandı ağrı kesici verdik 4 saatte bir ona rağmen ağrısı oldu kremlerini sürdük Pek emmedi ilk gün ikinci gün sadece çiş yaparken huysuzlandı sonra iyi gibiydi dün bayramdı eşimin anneannesine ziyarete gittik bir kaç akraba da gelmişti güzelde giydirmiştim çocuğu masmavi gözleri var oğlumun bu zamana kadar pek dışarı çıkarmadığım için çoğu akraba ilk defa görüyor her gören ay ne tatlı bebek dedi kilosundan gözlerine kadar herşeyi konuştular kendi bir kaç akrabamın olduğu gruba da foto attım görsünler artık diye akşama kadar herşey yolundaydı çocuğu emzirdim uyudu yatağa koyarken bi anda yana döndü ve deli gibi ağlamaya Başladı hemen altını açtık kanaması vardı hastane hastane gezdik bir tane çocuk cerrahı yoktu küçük bir ilde yaşıyoruz kanama durdu çocuk doktoru gördü ben çok büyük sıkıntı görmüyorum dikişler zedelenmiş olabilir dedi krem sürüp yolladı anneme de gösterdim ya dikişi attı ya da yarası zedelendi kanama normal sıkıntı yok dedi bütün gece uyumadım çocuğum da keyfi yerinde ama hala az az kan geliyor kendi doktorumuza yazdık aradık şehir dışındaymış yarın gelecekmiş korkmayın dedi ama bezi açıp hafif de olsa kan gördüğüm zaman ağlamak istiyorum çok pişmanım yarın doktora gidene kadar da içim rahat değil kendim psikolojik danışmanım ama terzi kendi söküğünü dikemiyor kendimi sakinleştiremiyorum benim hatam diyorum canı acıyınca içim gidiyor umarım birşeyi yoktur bilgisi olan başına gelen yok var mı