Kızlar bebeğimin ayak baş parmağindaki tirnak batmiş ve kenarı şişmiş.Kızarmış sabah oçinden biraz sari sivi akti ama şuan şişıi ve kirmiziliği geçmemiş ..İlık suyla yikadim ve ovdum . Sonra kolonyayla pansuman yaptım enfeksiyon kapmasin die . Başka önerileriniz varmı nasil geçer .? 😪 Kendimi kotu hissediyorum belkide aciyordur ..