Ozlemberkay bebeginiz kaç aylık oldu 4.aydan sonra kilo alımı yavaşlar yanlış anlamayın size karışmak gibi bi niyetim yok eminim sizde faekindasiniz anne sütünün yararinin belki süt alerjisi var ve siz sütlü şeyler tüketince kusuyo olabilir bebiş mama anne sütü yoksa başlanır ben 3 doktora gittim 3üde peynir gibi kusmanin bi zararı olmadığını söyledi acayip kusan bi bebekti kızım her emmeye lak diye kusardı önce 1 kilo aldı 3.aya kadar her ay 4.ayda yavaşladı 5 . Ay 300 gr aldı doktor normal dedi