Sütün gelmiyor diye emdirmeyi bırakma , mutlaka düzenli olarak 2 saatte bir pompayla çek gerekirse ama asla bırakma. Bir de yan etkisi süt getirme olan bir mide ilacı var doktorumuza sorup ben 25 günlükken ona başladım ondan sonra sütüm arttı yoksa 5 cc falan geliyordu