Efendikadin benimde öyle ağlayan bir bebeğim var 2,5 aylık başta almadı emzik bi kaç gündür ağladığında ve uyurken çok az pekmez banarak veriyorum alıyor diliyle itiyprdu başta sabırlı olmak lazım o attıkça ben verdim üzerine düştüm baya.şimdide çok emmiyo ama yine de rahatlattı beni biraz