Fatmaada Anneler 4 aylık bebeğim var sürekli burnu tıkanıyor. Burun aspiratörüyle açıyorum siz nasıl açıyorsunuz
kramice Fatmaada benimki altıncı aydan sonra düzeldi ilk dört üç ay günde on defa açtığım oluyodu şimdi iyi şükür
Aycalyaa Fatmaada aspiratöre gerek yok bence ondan sonra ters çevirin pıt pıt yapın akıyo kendisi zaten kalanı da peçeteye alıyorum zaten büyük olursa ama tercih meselesi el alışkanlığı tabi ☺️