Merhaba hanımlar. Kızım 3 ay 23 günlük ama kilosu düşük. Doktorumuz 17.haftanın dolmasıyla ek gıdaya başlayacağız dedi. Bu kadar erken beklemediğim için panik oldum. Tecrübeli anneler neler almalıyım, pratik neler önerirsiniz, nasıl başlayacağım, okumam gereken kitap var mı? Ek gıda konusunda bildiğiniz her şeyi aktarırsanız çok memnun olurum. Ben yorulmayım, kitap tavsiye edeyim orda her şey var derseniz daha memnun olurum 😁