Ra24 iyi akşamlar canım benim ikizlerimden biri de öyle 7 aylık olucaz hep parmak uçlarına basıyo kendisi kalkmaya çalışırken falan parmak uçlarına basıyo doktorumuza sorduk henüz çok küçük zamanla düzelecektir sizde tam bastırmaya çalışın kaldırdıkça dedi ve yürüteçte teşvik ediyormuş parmak ucuna basmaya biz hiç kıllanmadık kullanmayı da düşünmüyoruz sizin bebeğiniz de çok küçük henüz bi sorun olacağını zannetmiyorum ama siz yine de doktorunuza da sorun içiniz rahat etsin☺️