Atlasin_annesi 22 aylığız hiç sallamadım ,evet ıyutmak için çok zorlandığım oldu hâlâ da kolay uyuyor değil,emdiği küçük zamanlarda emzirip gazını çıkarıp koydum yatagına tabiki ağladı ama bir iki derken kendi uyumaya alıştı,kucagımda uyutmaya da alıştırmadm ,bebekler küçükken ne yapılırsa hemen alışıyorlar ,şuan uyku zamanı yatağa beni eliyle götürür biraz munzurluk yapar 40 dk içinde uykuya dalar