Yasirin_annesi Elizan28 elimden geldiğince keşke dememeye çalışıyorum iyi düşünüp taşınıp öyle karar veriyorum hayatımda ama illa ki oluyor eğitimini çok beğendiğim bana çok katkısı olacak Kursu maalesef yarıda bırakmıştım en büyük pişmanlığım o şuan aklıma gelen 😊
Joipt Elizan28 Keşke o kadar erken yaşta ailemden ayrılıp yatılı okumasaydım,diyorum arada ama bana da kattıkları çok fazla. Yine de aileyle daha fazla vakit geçirmek önemliymiş,vardır her şeyde bir hayır ☺️