13 aylık kızım 10.679 kilodan 8.783 düştü emen bir bebek tabi ek gıda alıyor doktora gittik iştah tamamen kesilmiş ve idrar yapmıyordu ve hayla aynı bize kan tahlili yapti kani çok düşük B12 , demir de aynı şekilde ilaca başladı ve raporlu mama verdi kızım asla kabul etmiyor içmeyi zorlada olsa 200 ml mamanın 100 ml iciriyordum ta ki bugüne kadar şuanda kızımın bacaklarında kollarında dokuntuye benzer birşeyler çıktı aşırı huysuz ve çok ağlıyor kızımın kimliğini bulamadım hemen hastaneye acile gittim aynı yere ama suratimiza bile bakmadılar kimliksiz işlem yapamayız deyip gönderdiler bu bahsettiğim yer Bezmialem hastanesi acaba kanuni Hastanesi’ne götürsem bakarlar mi arıyorum cevap veren olmuyor ne yapacağımı şaşırdım