Merhaba Anneler . Öncelikle hepinizin Bayramı Mübarek olsun . Sabah uyandığımızda kızımın burnu akıyo ve hapşırıyordu ishalde olmuş ama öksürük yok . Bir kaç gündür yürüteçle evde çıplak ayak geziyor ama kısa bir süre ve evim çok çok sıcak acaba ondanmıdır üşütmüşmüdür . Eltimin oğluda yaz nezlesi olmuş artık iyileşiyordu ama kırgınlığı vardı biraz acaba ondan mı oldu ki 🤷🏻♀️ Şimdi bide ben evde neler yapabilirim kızım için acaba