Esilanur Hip combiotıc kullanıyorum canım. Kaynatıyorum suyu iyice fokur fokur. Termosa koyuyorum. Sonra o suyu cam bir biberonun içine koyuyorum( çünkü mama yapacağım biberon biraz hassas, seninki öyle olmayabilir. Direkt koyabilirsin belki) soğuk su doku kabın içinde sıcak su koyduğum biberonu ılıtıyorum. Sonra biberona koyup mamayı koyuyorum. Arkasında yazar mamaların ölçekleri. Ölçeklerden şaşma sakın. Mesela hip 30 ml suya ( 1 ölçek)
Atıyorum çocuğuma 50 ml vericem 60 ml suya 2 ölçek yapıyorum yine. Kalan kalır. Dök. Yarım saat içinde bitir. Geri ısıtmaya kalkma. Mama titizlik isteyen bir şey.