Weib ek gıdaya geçtiğimizden beri oğlumun poposunda da aynı şekilde çıktı.. Sudocrem, zeytinyağı kullandım geçmedi.. Eşimin halasına konu arasında bahsetmiştim.. Oda sütünü sık iyi gelir demişti.. Gerçekten de iyi geldi önce o beyaz yerler gitti şimdi yavaş yavaş iyileşiyor.. Siz de deneyin bence