Herkese merhaba.. geçen yıl aldıgım yamuna marka toparlayıcı taytımı satmak istiyorum arkadaşlar. Kilo kaybı yaşadığım için artık büyük gelmeye başladı. Geçen yıl 150 tl ye almıştım. Şu an sitesinde 200 tl olmuş. 100 tlye bırakıyorum ben. Bende ki beden xl bedendir. 🤗