Neslihanbudak Sevgili anneler,bende 2 gün önce aranıza katıldım.35+3 de normal doğum yaptım.Bebeğim küvezde süt sağımı yapmam gerekiyor.2 günün sonunda bugun süt çıkarabildim.Süt arrtırmak için önerebiliceğiniz bitki çayları beslenme şekilleri varmıdır?
Snmaydn Neslihanbudak bol su komposto bestlak damla humana çay hergün bunları tüketiyorum bize en başından beri yetti umarım sizede faydası olur…🙏
Anaogul Öncelikle hayırlı olsun canım Humana stell tee çay tavsiye ederim 2 fincanda etkisini görürsün çünkü bende öyle oldu 🥰