Bebeklerin sarılık olma durumu ne zamana kadar sürüyor? Yani ne zamana kadar sarılık olma olasılığı var? Biz şuan 17 gunluguz de 5 günlükken topuk kanı almaya gittiğimizde bi 15 gün daha dikkat et yeterli demişti. Ama burda sürekli sarılıkla alakalı postlar görüyorum. Sarilik olmaz nasılsa diye artık ne zaman uyanırsa o zaman emzirmeye başlamıştım. Belli bir uyku düzeni yok açıkçası. Doktora gideceğiz kalça ultrasonu için. Ama daha 15 gün var gitmemize. O yüzden doktora da soramıyorum. Bilgili tecrübeli anneler cevaplayabilir mi acaba? Teşekkürler.