beyzabali76 Arkadaşlar 52 günlük bebegim var ve benim dudağımda küçük bi uçuk çıktı tehlikeli mi bebeğim için endişeleniyorum çünkü ister istemez yakinlasiyoruz ne yapabilirim önerileriniz nedir?
Esilanur beyzabali76 bendede çıktı ama bebegimde yok çok şükür genede öpme dikkat et agzından uzak tut
Mom091 beyzabali76 kesinlikle öpmeyin. Bebekler için çok zararlı. Soğuk elma sirkesi sürün günde 2-3 sefer. Hemen geçiriyor
Esilanur beyzabali76 valla ben memesi yere düşünce ağzıma alıp bile verdim bişey olmadı ama genede öpme canım