[silindi] çok geçmiş olsun öncelikle, benim bebeğim 6.5 aylık ben hala mastit oluyorum 😢 geçmezse muhakkak doktora gidin antibiyotik rahatlatıyor, duş zor geliyorsa 3 4 kere günde tülbent yada havlu sıcak suyla ıslatıp göğsünüze koyun, sağım yapın bol bol sağarken cidden yumuşak bir tarak varsa tarayın, ya da o sertlik olan bölgeyi sıkın canınız çok açıyor ama o sertlik gidince rahatlıyorsunuz..