Aliuraz Kızlar bende yeni doğum yaptım emzirmeye çalışıyorum fakat göğüs ucum felaket dayanılacak gibi değil lansinoh hpa krem ve philips avent göğüs kalkanı kullanıyorum Arada zeytin yağı sürüyorum farklı önerisi olan var mı
limoncicegi59 Aliuraz canım bende lansinoh kullandım çok memnunum 3,5 aylık bebeğim çok nadir sürüyorum ama ilk doğduğunda her gün sürüyordum.
Milayerli Aliuraz lansioh mudur nedir hiçbir işe yaramadı bende. Tek çarem her emzirmeden sonra zeytinyağı sürüp gümüş kapak kapatıyorum böyle böyle alıştı göğüs uçlarım hala hassas ama yara değil en azından. Zeytinyağını her emzirme sonrası sürmeni tavsiye ederim nemli kalsın göğüs ucun kurumasın. Bi de ilk zamanlar bence sağım yapma manuel pompayla ben yapayım dedim göğüs ucum kanadı
Hamide8 Bol bol emzirin ve lansinoh göğüs kremini sürüp kuruması, göğsünüze işlemesi için 10 dk kadar açık tutun. Bende Doğum yaptığımda ilk 10 gün kanar derecede kötüydü sonrasında geçti. Geçmiş olsun
Nerooll Kakao yağı kullanın çok çok iyi ilk günden sürmeye başladım asla çatlama kuruma olmadı . Aktarlardan temin edebilirsiniz bebekler içinde sorun olmuyor .
filtrelikahve Aliuraz valla ben de oğluma pamukcuk için damla vermişti doktor ondan sürdüm 3gunde geçti ismi mikostatin cnm 😊birde sana yağ sür o da iyi geliyor 😘
Maybeoneday Aliuraz canım benim de iki ay sürmüştü yarılmıstı artık. Herseyi denedim ama Careyi yine kendi sütümde buldum. Her emzirmeden sonra kendi sütünü sür kuruyana kadar beklet. Asla ıslak kalmasın benimki bu sekilde bir haftada iyileşti
Skuzu Lansinoh aile hekimi tavsiye etti ama hiç işe yaramadı, mumsy natural kremi kesinlikle öneririm beni rahatlatan odur. Ayva çekirdeği jeli de yapabilirisiniz
Aliuraz Milamoms kantoronum var fakat emzirirken bebeğe sıkıntı olur mu bilemedim silerim öncesinde tabi ki de