Kızlar oglum 7 aylık. İlk dogdugunda beşiğinden sürekli alıp emzirip uyutmak zor oluyor diye yanımda yatırıyordum çünkü beşiğe yatırırken tekrar uyanıyodu öyle alıştı hala benimle uyuyor beni atıyor gece yataktan yada bi köşede kalıyorum döne döne geliyor bana 😅 haliyle eşimde koltukta vallahi 7 aydır. Artık bunaltmaya başladı acıkmasa bile meme için uyanıyor göğüsüm açık uyuyacakmışım. Elleyecek dokunacak. Park yatak almayı düşünüyorum şimdi, nasıl orda yatırıcam onu😞 sürekli uyanacak, bi destek olun nolur Belki benim gibileri vardır😇