Meraba bayanlar 18 günlük bebegim var ilk 3 gün sütüm gelmedigi icin hastanede başladık mama vermeye ama sütüm olmadigi halde beni de emmeye decam etti sütüm geldikten sonra da sezeryandan dolayı ic karnimda iltihap olusmustu karnımın acısından her aciktiginda emziremedim böylelikle mamaya alışmış oldu ama asil mesele su ki gündüz beni emiyo hatta memeden ayrilmiyo hep emmek istiyo uyaniksa aglamasina dayanamiyorum kiyamayip emziriyorum ama yinede sanki beni hiç emmemis karni acıkmış gibi ağlıyor gazini cikartiyorum gaz vardır belki diceksiniz ama yok zaten gazli bi bebek de degil cok şükür rahat çıkarıyor ama illa mama vermeden susmuyor hele geceleri memeyi hic veremiyorum mama almadan sakinlesmiyor ne yapacagimi sasirdim mesela bugün saat başı emzirdim neredeyse sütüm de var yani sağdigimda 75cc kadar cikiyo bazen 50cc bu da yeterli dedi doktor ama o kadar emmesine rağmen yine basladi aglamaya mama verene kadar da susmadi mamayi verdim 2 saat araliksiz uyuyor beni emdiginde bu kadar da uyumuyor bilmem anlatabildim mi yaa ne yapacagimi sasirdim ben beni emiyorken tamamen mamaya gecmek istemiyorum ama hem meme hem mama da fazla geliyor kusuyor doktor ac oldugundan değil fazla istahli oldugundan dedi her agladiginda mama verme obez olur dedi 1 hafta arayla kontrole gitmistim 1 haftada almasi gereken kilo 100 gramken 400 gram almış dedi böyle bi durum yasayan oldu mu yani ne yapmam gerekir doktora kalsa verme diyor ama çocuk hic durmadan ağlıyor napicami şaşırıyorum