limoncicegi59 Naz_N oioi kullanıyorum. Vakumları güzel yapışıyor. İlk aldığımda kokusu vardı ama öyle buram buram burnuna gelen bir koku değildi. Özellikle burnuna dayayıp koklarsan kokuyordu. Bir kaç kere makinede yıkamayla ve bir iki kere de sirkeli suda bekletmeyle geçti. Kaşıklarından hiç memnun kalmadım. Done by deer kaşık kullanıyorum nadiren de olsa, blw yaptığım için, çok memnunum. Kızım dişlerini kaşımak istediğinde de çok rahat kavrayıp ağzına götürebiliyor. İleride kaşık kullanmasına çok yardımcı olacağını düşünüyorum.