Abektas Yavrum 1,5 aylık ve bana yapışık yaşıyor 😬Memlekete gidince rahat gezerim diye hevesle aldığım kanguruyu asla sevmedi içine oturduğında ağlıyor çıkmak istiyor 🙄 bebişkoları kanguruya nasıl alıştırdınız 😬
Lalin Abektas tok olduğundan, gazının olmadığından emin olun. İlk kullanımda hafif de uykusu olursa çok iyi oluyor. Mutlaka ağlayacaktır. Açık havaya çıkın hemen. 5dk içinde uyur. 🤣
Hunilianne Abektas bizimki de direniyordu en başta simdi bebek arabasından cok kanguruda olmayı seviyor 7.5 aylık