ElifDemir Nur Pekmezci. Bende ailemın yanına gıttıgımde kızımı götürdüm. Çok memnun kaldım. 4.ayda rutin kontrolde hiç bi şikayetımız yokken ıdrar testı yapalım dedı (daha önce sadece ılk ayında yapıldığı için kontrol aMaçlı) kızımın idrar yolu enfeksıyonu geçirdiğini ogrendık ilerlemeden.Aradığınızda da kendısıyle gorusebılıyorsunuz çok rahat bır sekılde. Oraya gıttıgımızde bızım doktorumuz o :) Sağlıkla buyutun bebısınızı 🌸