Oğlum 2,5 aylık olana kadar sarılığı devam etti şükür bir sıkıntı olmadı bol bol emzirdim saat başı. Parmağınla tenine bastır ve parmağını çek bak ne renk çıkıyor doktorumuz öyle bakardı. Geçmiş olsun Allah’ın iZniyle varsa geçer çok bir şey yok gibi 🥰