KYAG2509 Gece sürekli kalkıyor mu sizinde bebişler sıcaktan doktora sordum açlıktan değil sıcaktan dedi meme veriyorum zaten her kalktığında susamıştır vs diye tek acıkma değil 4-5 kez kalkıyoruz kışın iyiydi yahu kış gelsin😂😂