Emehtapk Merhaba güzel anneler benim oğlum 11,5 aylık ve bugün ilk defa koyu bir lekelenmem oldu galiba adet oluyorum , emzirirken olmadım hala emziriyorum,sizler ne zaman oldunuz ve benim bu durumum normal mi bilgisi olan var mı? İyi bayramlar hepinize ☺️
AlmilaDoga Emehtapk kırkım çıktı 15-20gün oldu hep oldum kızım 6aylık düşün 😬 anormal bi tarafı yok bence erken diye mi düşündün ?